Hvis du opdager en fejl på et produkt, du har købt hos os, har du mulighed for at sende det til undersøgelse og eventuel handling. I nogle tilfælde skal produkterne sendes til service.
I tilfælde af reklamationer og garantiforhold skal du først lave en anmeldelse og indsende de ønskede oplysninger såsom video, billeder, fejlbeskrivelse. Klik her for at registrere et produkt til garanti eller reklamation. Ved reklamation vil produktet altid blive udskiftet eller repareret i første omgang. I tilfælde af reklamation eller varen ikke virker ved levering, skal du indsende billeder etc. Her kan du læse, at du skal indgive en transportskadeanmeldelse.
Det koster ikke noget at returnere et produkt til en servicesag. Husk dog, at der kan tillægges et service-, undersøgelses- og fragtgebyr, hvis der konstateres fejl på produktet, der ikke falder inden for garantien eller reklamationsretten. Dette kan f.eks. være fysisk skade forårsaget af en ulykke.
Den tid, en reparation tager, kan afhænge af typen af produkt, og hvor svær den potentielle fejl er at genskabe og rette. Som udgangspunkt tager en reparation dog cirka 30 dage fra det autoriserede serviceværksted modtager produktet.
Forskellige værksteder står for forskellige reparationer afhængig af producent, produkt eller produktkategori. Dette skyldes at værkstedet som udgangspunkt skal være autoriseret. Du finder derfor mere information om, hvor varen sendes hen, når der oprettes en retursag.