>>> Over 100.000 tilfredse kunder | Gratis forsendelse over 2000:- | Levering 4-7 dage | 30 dages åbent køb <<<

>>> Over 100.000 tilfredse kunder | Gratis forsendelse over 2000:- | Levering 4-7 dage | 30 dages åbent køb <<<

>>> 300.000 produkter til konkurrencedygtige priser! <<<

Pakken var beskadiget ved levering! Hvad skal jeg gøre?

Tjek altid at din pakke er intakt når du afhenter den hos en agent eller modtager den fra en chauffør, hvis pakken er beskadiget skal dette straks meldes til agenten eller til chaufføren. Pak herefter pakken ud og tjek at alle produkter er intakte og virker som de skal, gør de ikke det skal du maile os indenfor 24 timer efter du har modtaget pakken eller ringe til vores kundeservice på +46 70-8854451 så hjælper vi dig videre.

Dette har vi brug for med det samme ved ALLE typer skader, f.eks. på

Transportskade / Manglende vare / Forkert vare / Fejl i varen.

Vi har brug for følgende informationer fra dig for at kunne hjælpe dig bedst muligt.

Indsend alle billeder, vi har brug for i henhold til punkterne nedenfor, inden for 48 timer efter modtagelse af varen.

Vi har brug for disse billeder for at kunne melde din skade eller tab til fragtfirmaet.

  • 1. Tag et klart og læseligt billede af hele forsendelsesetiketten.

  • 2. Fotografer alle 6 sider af forsendelseskartonen.

  • 3. Åbn æsken og tag et billede af, hvordan produktet var pakket ind, da du åbnede æsken.

  • 4. Løft produktet ud af æsken inklusive emballagen, og fotografer alle dets sider, mens det forbliver i emballagen.

  • 5. Tag derefter et tydeligt billede af boksens inderside, mens den er tom.

  • 6. Fjern emballagen fra produktet og fotografer alle sider af produktet, inklusive et tydeligt billede af skaden taget på afstand, så du kan se, hvor på produktet skaden er.

  • 7. Tag et nærbillede af skaden/-erne.

  • 8. Scannet billede eller foto på følgesedlen et A4-papir på modtagne produkter.

  • 9. Billede af EAN-nummer (En stregkodeetiket på produktet/emballagen med et 13-cifret langt nummer)

  • 10. Video, der viser fejlen på dit produkt. (I tilfælde af garantisager)

  • 11. Vedhæft alle billeder i en anden e-mail [email protected] og indtast dit ordrenummer

 

Opmærksomhed! Husk at tage tydelige billeder, så vi kan se, hvad der står, og der følger hele etiketter med på billedet.

Du kan sende billederne/videoen over med https://wetransfer.com/ til os, hvis de forstørres.

 

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn

At tjekke udFortsætte med at handle
Produkter

Købe

Information

SvenskaEnglishDeutschSuomiNorskDanskNederlands

Vis moms: