Nej, alle vores produkter sendes til dig.
Nej, det er desværre ikke alle ordrer, der betales online og leveres med den valgte forsendelsesmetode.
Det afhænger af, hvor langt din ordre er kommet i pakkeprocessen. Hvis din ordre kan annulleres, kan du gøre dette ved at kontakte kundeservice.
Er din ordre ikke kommet for langt i pakkeprocessen, kan du kontakte kundeservice via telefon eller chat for eventuelt at foretage en ændring af din ordre.
Din ordrebekræftelse sendes automatisk til den e-mailadresse, der er angivet i kassen på købstidspunktet. Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse umiddelbart efter, at ordren er gennemført, kan det skyldes, at ordren ikke er gennemført korrekt, eller at du har indtastet en forkert e-mailadresse. Tjek at du har indtastet den korrekte e-mailadresse, hvis du ved et uheld har indtastet en forkert e-mailadresse, kan du kontakte os på kundeservice og vi kan sikkert justere det efterfølgende.
I de fleste tilfælde skyldes det, at betalingstransaktionen ikke er forløbet korrekt. Prøv en anden betalingsmetode, eller kontakt kundeservice for yderligere hjælp.
Nej, vi sælger ikke gavekort.
Hvis du som køber køber fra Norge, er norsk moms (moms) altid inkluderet i købet. Vi bruger VOEC, og du skal ikke selv betale skat. Det betyder, at du kan købe varer helt toldfrit op til 3000 NOK ex moms pr.
https://www.toll.no/no/netthandel/1.april/voec/