• 90.000 produkter til konkurrencedygtige priser!
  • Forsendelse fra 49:-
  • Hurtige leveringsskibe inden for 24/48

Produkthjælp og returnering

Hvis du opdager en defekt i et produkt, du har købt hos os, har du muligheden for at sende det ind til undersøgelse og mulig handling. I nogle tilfælde skal produkterne sendes til service.

Klik her at returnere et produkt til garanti eller reklamation.
Det koster ikke noget at returnere et produkt i en service sag. Husk dog, at der kan opkræves et gebyr for service, inspektion og forsendelse, hvis der findes mangler, der ikke falder inden for garanti eller klagelovgivning på produktet. Dette kan f.eks. være fysiske skader forårsaget af en ulykke.
Den tid, en reparation tager, kan afhænge af produkttypen, og hvor vanskelig den mulige fejl er at genskabe og rette. Som regel tager en reparation dog ca. 30 dage fra det tidspunkt, hvor det autoriserede serviceværksted modtager produktet.
Forskellige værksteder er ansvarlige for forskellige reparationer afhængigt af producent, produkt eller produktkategori. Dette skyldes, at værkstedet som regel skal have tilladelse. Du finder derfor mere information om, hvor produktet sendes i forbindelse med oprettelsen af en retursag.

 

Returner et produkt til garanti eller reklamation Klik her: og følg instruktionerne.

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn

At tjekke udFortsætte med at handle
Produkter

Handla

Information

SvenskaEnglishSuomiDansk

Vis moms: