>>> Over 100.000 tilfredse kunder | Gratis forsendelse over 2000:- | Levering 4-7 dage | 30 dages åbent køb <<<

>>> Over 100.000 tilfredse kunder | Gratis forsendelse over 2000:- | Levering 4-7 dage | 30 dages åbent køb <<<

>>> 300.000 produkter til konkurrencedygtige priser! <<<

FAQ - Leverings- og forsendelsespolitik

  • Hvad er forsendelsesomkostningerne?

    Forsendelsesomkostninger varierer afhængigt af dit valg af forsendelsesmetode og typen af ​​produkt. Du ser altid de forskellige fragtomkostninger i kassen, inden du afgiver din ordre.

     

  • Hvornår kommer min ordre?

    To hovedfaktorer afgør, hvornår din ordre ankommer: Om alle produkter er på lager, og hvilken leveringsmetode du har valgt. Normal leveringstid er mellem 4-7 hverdage for standardleveringen, afhængig af speditør og region efter afsendelse fra os/vores lager. Hvis du har valgt hjemlevering, får du besked via SMS med mulighed for at påvirke, hvornår leveringen bliver leveret til dig. Husk at indtaste dit mobilnummer for SMS-besked, så du ikke skal vente en ekstra dag på papirvin.

    Hvis varen du har bestilt er på lager på bestillingstidspunktet, vil pakken "normalt" forlade os indenfor 24/48 timer (Gælder ikke Økonomilevering), og så være hos modtager nogle hverdage senere iflg. leveringsmetoden valgt ved kassen. ( ** Dog senest inden for 30 dage Gælder Økonomisk levering ) I højsæsonen kan det tage længere tid. Helligdage i Europa er ikke inkluderet i leveringstiden. Det er dog vigtigt, at du indtaster et mobilnummer på ordren og den korrekte e-mailadresse, for ellers tager det endnu en dag eller deromkring at modtage papirvinen i postkassen.

    Express: 24-48 timer + 1-3 hverdage *

    Standard: 24-48 timer + 4-7 hverdage *

    Postnummer: 24-48 timer + 3-7 hverdage *

    Hjemmelevering: 24-48 timer + 4-7 hverdage *

    Økonomi : 24-48 timer + 7-10 hverdage * : **

    * Helligdage i Europa er ikke inkluderet i leveringstiden.

    ** (Gælder dog senest inden for 30 dage ved økonomilevering)

    Bemærk: Store forsendelsesmængder samt restriktioner på grund af covid-19 kan forårsage forsinkede leverancer, og transportselskaberne kan ikke garantere deres normale leveringstider. I højsæsonen kan det tage længere tid, for eksempel under Black November & Christmas

    Leveringstiden vist ovenfor og i kassen er en "Estimeret" Beregnet & Estimeret leveringstid fra transportselskaberne såkaldt "Normal Delivery Time"

    Bemærk venligst, at medmindre andet er angivet på hjemmesiden, er leveringstider angivet ved kassen kun skøn. De er ikke garanterede leveringstider og bør ikke betragtes som sådan.

    Leveringstiderne kan forlænges på grund af faktorer som vejr og vind eller forsinkelser mv. Sporingsstatus for forsendelsen kan også forblive uændret i længere tid i tilfælde af internationale forsendelser. Vi bruger ikke GPS-sporing, hvilket betyder, at der kan gå et par dage mellem sporingshændelsen, når forsendelsen sendes fra ét sted, og sporingsbegivenheden, når forsendelsen ankommer til næste lokation.

    Hvis din forsendelse ikke er ankommet inden for 20 dage efter forventet leveringstid, kan du kontakte os. Vi og fragtfirmaet kan starte en undersøgelse vedrørende den bortkomne forsendelse.

    Skal dit produkt ankomme inden en bestemt dato?

    Fortæl os dette ved kassen!!! Og vælg gerne Postnord, Standard eller Ekspres levering.

    Overnatning med postnumre over 820 00 og hele Gotland vil tage et par ekstra dage.

  • Jeg modtog kun en tom kasse med en følgeseddel. Hvad skal jeg gøre?

    Der kan være et "låg" i æsken som fikser produktet under forsendelsen, løft dette og du skulle finde din vare! Der er også en "riv her" fane på siden for at åbne forsendelsespakken korrekt og få direkte adgang til produktet.

     

  • Der manglede et produkt fra min levering! Hvad skal jeg gøre?

    Nogle gange sendes din ordre i flere pakker, så alt ikke passer i én pakke. Du kan tjekke om du har flere pakker på vej ved at kontakte vores kundeservice. Mangler du et produkt i din forsendelse, men har alle pakker hjemme, skal du kontakte vores kundeservice med det samme. Hvis pakken derimod har synlige tegn på skader, der kan have medført, at et produkt er faldet ud af pakken under levering, skal der straks klages direkte til agenten eller til chaufføren, der leverer pakken til dig. Fotografer pakkens skader, så disse kan bruges i tilfælde af reklamation mod speditøren. Dette er uanset om du har pakket leveringen ud eller ej. Gem altid emballage og lad følgesedlen ligge, indtil du har modtaget instruktioner.

     

  • Hvilke leveringsmuligheder er der?

    Vi tilbyder mange forskellige leveringsmetoder, så du som kunde har mulighed for at vælge den, der passer dig bedst. I kassen vises de fragtmuligheder, der kan vælges til netop din ordre. De forsendelsesmuligheder, der normalt er tilgængelige at vælge imellem, er:

    Du kan vælge mellem *Økonomi 7-10 hverdage, Postnord 3-7 hverdage, standard 4-7 hverdage, ekspres 1-3 hverdage, hjemlevering 4-7 hverdage.

    Levering til Danmark, Finland, Norge Standard 3-7 hverdage.

    Levering til Tyskland, Holland Standard 3-5 hverdage.

     

  • Pakken var beskadiget ved levering! Hvad skal jeg gøre?

    Tjek altid at din pakke er intakt når du afhenter den hos en agent eller modtager den fra en chauffør, hvis pakken er beskadiget skal dette straks meldes til agenten eller til chaufføren. Pak herefter pakken ud og tjek at alle produkter er intakte og virker som de skal, gør de ikke det skal du maile os indenfor 24 timer efter du har modtaget pakken eller ringe til vores kundeservice på +46 70-8854451 så hjælper vi dig videre.

    Dette har vi brug for med det samme ved ALLE typer skader, f.eks. på

    Transportskade / Manglende vare / Forkert vare / Fejl i varen.

    Vi har brug for følgende informationer fra dig for at kunne hjælpe dig bedst muligt.

    Indsend alle billeder, vi har brug for i henhold til punkterne nedenfor, inden for 48 timer efter modtagelse af varen.

    Vi har brug for disse billeder for at kunne melde din skade eller tab til fragtfirmaet.

    • 1. Tag et klart og læseligt billede af hele forsendelsesetiketten.

    • 2. Fotografer alle 6 sider af forsendelseskartonen.

    • 3. Åbn æsken og tag et billede af, hvordan produktet var pakket ind, da du åbnede æsken.

    • 4. Løft produktet ud af æsken inklusive emballagen, og fotografer alle dets sider, mens det forbliver i emballagen.

    • 5. Tag derefter et tydeligt billede af boksens inderside, mens den er tom.

    • 6. Fjern emballagen fra produktet og fotografer alle sider af produktet, inklusive et tydeligt billede af skaden taget på afstand, så du kan se, hvor på produktet skaden er.

    • 7. Tag et nærbillede af skaden/-erne.

    • 8. Scannet billede eller foto på følgesedlen et A4-papir på modtagne produkter.

    • 9. Billede af EAN-nummer (En stregkodeetiket på produktet/emballagen med et 13-cifret langt nummer)

    • 10. Video, der viser fejlen på dit produkt. (I tilfælde af garantisager)

    • 11. Vedhæft alle billeder i en anden e-mail [email protected] og indtast dit ordrenummer

     

    Opmærksomhed! Husk at tage tydelige billeder, så vi kan se, hvad der står, og der følger hele etiketter med på billedet.

    Du kan sende billederne/videoen over med https://wetransfer.com/ til os, hvis de forstørres.

 

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn

At tjekke udFortsætte med at handle
Produkter

Købe

Information

SvenskaEnglishDeutschSuomiNorskDanskNederlands

Vis moms: