• 90.000 produkter til konkurrencedygtige priser!
  • Forsendelse fra 49:-
  • Hurtige leveringsskibe inden for 24/48

Hvad kan vi hjælpe dig med?

 

 

 

FAQ - vanliga frågor:

Din ordre sendes inden for 24/48 timer normal leveringstid er der efter ca. 1-3 hverdage med Express nogle placeringer, det kan tage et par dage ekstra. Hvis den vare, du bestilte, er på lager på bestillingstidspunktet, vil pakken & quot; normalt & quot; efterlad os inden for 24/48 timer, og ankom derefter modtageren et par hverdage senere i henhold til den valgte leveringsmetode ved kassen. (* Gælder dog senest inden for 30 dage for økonomilevering) Normale løftestænger til Danmark og Finland er 3-7 Vardagar. Læs mere om forsendelse og levering.
I appen Mine pakker kan du nemt spore dine pakker, få aktuelle oplysninger og meddelelser om, hvor din pakke er, og hvornår den er tilgængelig til download. Appen kan downloades här. Vi sender ofte begge e-mails med sporingslink og SMS, når leveringen er tilgængelig fra din agent.
Hvis du ikke har modtaget SMS-beskeden for din ordre, kan du bruge pakkens pakkenummer til at bestille levering eller afhente din pakke. Du kan finde dette i appen Mine pakker eller i din sporings-e-mail. Appen kan downloades här
Klik her at returnere et produkt til åbent køb eller fortrydelsesret.
Omkostningerne ved returnering af produktet er angivet i rederiets prisliste, som er tilgængelig hos nærmeste agent. Hvis du bor i Sverige, kan du bestille en returseddel fra os, så er forsendelsen også sporbar og forsikret.
  • CD'er, DVD'er når forseglingen er brudt.
  • Produkter i elektronisk format (spil, programmer, filer og lignende) når licensnøglen / koden er gjort tilgængelig.
  • Brug af hygiejneartikler og kropsvenlige produkter såsom barbermaskiner, tandbørster, in-ear-hovedtelefoner er ikke godkendt til hygiejnisk køb. Hvis emballagen er brudt, men produktet er brugt, kan du købe det igen.
Klik her at returnere et produkt til garanti eller reklamation.
Det koster ikke noget at returnere et produkt i en service sag. Husk dog, at der kan opkræves et gebyr for service, inspektion og forsendelse, hvis der findes mangler, der ikke falder inden for garanti eller klagelovgivning på produktet. Dette kan f.eks. være fysiske skader forårsaget af en ulykke.
Den tid, en reparation tager, kan afhænge af produkttypen, og hvor vanskelig den mulige fejl er at genskabe og rette. Som regel tager en reparation dog ca. 30 dage fra det tidspunkt, hvor det autoriserede serviceværksted modtager produktet.
Forskellige værksteder er ansvarlige for forskellige reparationer afhængigt af producent, produkt eller produktkategori. Dette skyldes, at værkstedet som regel skal have tilladelse. Du finder derfor mere information om, hvor produktet sendes i forbindelse med oprettelsen af en retursag.

 

 

E-mail

Klik her for at sende e-mails

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn

At tjekke udFortsætte med at handle
Produkter

Handla

Information

SvenskaEnglishSuomiDansk

Vis moms: